Abi - Babysits profiil

Lastehoiuteenuse pakkujatele

Kui olete oma parooli unustanud, võite taotleda parooli lähtestamist. Klõpsake sisselogimiskasti all asuval lingil „Unustasin parooli”. Pärast kontoga ühendatud e-posti aadressi sisestamist saadame teile parooli lähtestamiseks lingi.

Saate oma konto hõlpsalt igal ajal kustutada. Logige lihtsalt oma Babysits kontole ja minge seadete lehele. Klõpsake lehe allosas asuvat nuppu “Kustuta minu konto”. See toiming eemaldab teie profiili ka meie platvormilt. Kui olete lapsevanem ja teil on Premium-konto, siis ka see tühistatakse.

Aitamaks teistel Babysits kasutajatel teid hõlpsamini leida, muutisime teie aktiveeritud profiili otsitavaks. See tähendab, et teie profiil kaasatakse ka otsingumootoritesse, nagu Google.

Ärge muretsege, kui kustutate oma profiili meie platvormilt, eemaldatakse see ka otsingumootoritest. Pange tähele, et otsimootorid ei värskenda kõiki muudatusi lehtedel igapäevaselt. Mõnikord võib kuluda kuni 4 nädalat, enne kui teie profiil täielikult otsingumootoritest eemaldatakse.

Profiili privaatseks muutmiseks logige sisse oma Babysits keskkonna kontole ja minge oma profiili muutmise lehele. Klõpsake nuppu „Muuda profiil privaatseks“.

Teenuses Babysits peatab teie premium-konto tühistamine teie automaatse makse ja profiili muutmine privaatseks muudab teie profiili teistele kasutajatele nähtamatuks.

Kui teie premium-kontol on mõni päev jäänud, saate premium-teenuseid kasutada allesjäänud päevade jooksul pärast premium-konto tühistamist. Pärast teie premium-konto aegumist säilitate endiselt juurdepääsu oma Babysits-kontole tasuta kontol, sealhulgas võimaluse jätkata kõiki teie alustatud vestlusi ja juurdepääsu oma tehingu üksikasjadele. Kui te ei soovi enam tasuda premium konto eest, kuid soovite oma kontole juurdepääsu jätkata, on see parim valik.

Konto privaatseks tegemine muudab teie profiili teistele kasutajatele nähtamatuks. See toiming ei tühista teie premium-kontot. Kui teie profiil on privaatne, saate jätkata kõiki vestlusi, mis olete juba teiste kasutajatega alustanud.

Esiteks kontrollige, et olete sisse logitud oma riigi Babysits platvormile; teil ei ole võimalik sisestada aadresse, mis asuvad väljaspool riiki kuhu olete sisse loginud. Teiseks veenduge, et kasutate oma postiindeksi õiget vormingut. Kolmandaks, kui teie linna meie andmebaasis ei ole, palun võtke ühendust klienditeenindusega, et saaksime teie linna lisada.

Kontaktteave nagu teie aadress, e-posti aadress, telefoninumber ja sotsiaalmeedia kontod, ei kuvata ega jagata kunagi kolmandate osapoolte ega muude kasutajatega. Selle teabe abil kontrollime kes te olete, täpsustame otsingu tulemusi ja vajadusel võtame teiega ühendust. Teie kontakt informatsiooni jagamine teiste kasutajatega on täielikult teie enda otsustada.

Saate Babysitsi e-posti teenuse tellimusest loobuda oma juhtpaneelil või klõpsates mis tahes teatise e-posti aadressil tellimuse tühistamise lingil. Pange tähele, et praegu on tellimusest loobumise funktsioon saadaval Babysitsi veebisaidil, mis on kättesaadav töölaua- või mobiilibrauseris, ja seda pole Babysits mobiilirakenduses.

Parooli saate muuta seadete lehelt. Sisestage oma praegune ja uus parool ning klõpsake seejärel nuppu „Salvesta“. Pärast seda teie parool värskendatakse.

Praegu pole kasutajatel võimalik oma kontotüüpi iseseisvalt muuta. Kui registreerusite kogemata lapsevanemana ja tahtsite lapsehoidjana registreeruda või vastupidi, võtke ühendust klienditeenindusega. Parandame selle teie jaoks ära.

Kui te ei saa Babysitsilt e-kirju, teatisi ega sõnumeid, soovitame kontrollida oma rämpsposti või prügikasti kausta. Lisaks soovitame teil kontrollida oma töölauda, et näha, kas olete e-posti teenuse tellinud.

Babysits platvormil järgime õiglase kasutamise põhimõtteid. See tähendab, et oleme kehtestanud saadetavate sõnumite arvule piirangu, et vältida rämpsposti ja muud sõnumiteenuse väärkasutust.

Meie eesmärk on usaldusväärse kogukonna loomine, kus kasutajad saadavad teistele kasutajatele sõnumeid ainult siis, kui nad on pakutavast teenusest tegelikult ka huvitatud. Piirates kasutajatele saadetavate sõnumite hulka, loodame ka, et kasutajad saadavad kvaliteetsemaid sõnumeid.

Kui olete jõudnud sõnumite saatmisel limiidini, võtke ühendust klienditeenindusega. Vaatame teie konto üle, et näha ega te ei saada rämpsposti ja seejärel lähtestame limiidi.

Kasutajatel pole võimalik oma kontosid iseseisvalt ühendada. Kui teil on mitu kontot mida soovite ühendada, kontakteeruge klienditeenindusega. Ühendame need teie jaoks, nii et kõik vastuvõetud või saadetud sõnumid asuvad ühes postkastis. Lisage kindlasti sõnumisse nende kontode e-posti aadressid, mida soovite ühendada, ja selle konto e-posti aadressi, mida soovite kasutada.

Kui te pole kinnituskoodi saanud, soovitame teil kinnituslehe kaudu küsida uut koodi.

Kui soovite kasutajaga vestlust peita, klõpsake lihtsalt postkastis nupul arhiiveeri. Täielikult vestlusi kustutada ei ole võimalik.

Babysits võimaldab kasutajatel teatada Babysits keskkonna sisust, mis rikub meie Kasutajatingimusi ning Kogukonna standardeid. Kasutajast teatamiseks võite minna kasutaja profiilile ja klõpsata nupul „Teata sellest profiilist”. Seejärel palutakse teil kirjutada aruanne ja see meile saata. Teavitame Babysits tiimi ja nad võtavad kasutusele kõik vajaminevad meetmed. Aruanded on konfidentsiaalsed, mis tähendab et kasutajat ei teavitata teie poolt kirjutatud aruandest.