Abi - Peredele

Peredele

Pered leiavad Babysitsis lapsehoidjaid meie otsingulehe kaudu. Saate sisestada oma linna, aadressi või sihtnumbri otsinguribale, et vaadata oma piirkonna lastehoiuteenuse pakkujaid.

Kui teil on täielik ja nähtav profiil, võivad teiega ühendust võtta ka huvitatud lapsehoidjad.

Kui soovite saata lapsehoiuteenuse pakkujale sõnumi, saate temaga ühendust võtta, minnes tema profiilile ja klõpsates nuppu „Võta ühendust“.

Pange tähele. Lastehoiuteenuse pakkujatega ühenduse võtmiseks või neile vastamiseks peab teie profiili nähtavus olema avalik või ainult platvormil ja teil peab olema aktiivne Premium-tellimus.

Vaadake Premium-tellimuse hinda.

Premium-tellimusele saate üle minna täienduslehe kaudu (pärast registreerimist) või rakenduse Babysits kaudu.

Saate oma Premium-tellimuse igal ajal tühistada. Saate seda hõlpsalt teha lehel Premium.

Kui tellisite iOS-i rakenduse kaudu Premium-tellimuse, peate oma tellimuse Apple'i kaudu tühistama. Saate seda teha oma seadme seadetes Apple ID kaudu jaotises Tellimused.

Kui teil on Premium-tellimuse lõpuni jäänud mõni päev, saate pärast Premium-tellimuse tühistamist ka nende ülejäänud päevade jooksul tasulisi teenuseid kasutada.

Kui teil on probleeme Premium-tellimuse tühistamisega, võtke meiega ühendust.
Võtke ühendust klienditeenindusega

Mõnes riigis on olemas broneerimisfunktsioon, kus saate aegu broneerida otse platvormi kaudu. Nendes riikides saate kohtumise kokku leppida, taotledes broneeringut lapsehoidja profiilil või postkastis.

Kui te seda valikut ei näe, saate riikides, kus broneeringuid ei toetata, kohtumisi kooskõlastada otse sõnumisüsteemi kaudu, leppides üksikasjades kokku lapsehoidjaga.
Lisateave Babysits Bookings süsteemi kohta.

Jah, sa saad! Kui teie Premium-tellimus on tühistatud, saate oma lepinguperioodi jooksul siiski uutele lastehoiuteenuse pakkujatele sõnumeid saata. Kui teie lepinguperiood lõpeb, saate jätkata vestlusi, mida olete juba Premiumi tellimuse ajal alustanud, kuid te ei saa enam uusi vestlusi alustada.

Kui palju maksate lapsehoiuteenuse osutajale, sõltub lapsehoidjast ja olukorrast.

Lapsehoidjad määravad lapsehoidmise tunnitasud ise, lähtudes miinimumpalgast, nende kvalifikatsioonist, oskustest ja kogemustest. Seda saate vaadata nende profiilil.

Samuti saate oma profiilis määrata hinna, mida soovite potentsiaalsele lapsehoiuteenuse pakkujale pakkuda.

Lõppkokkuvõttes on teie ja lapsehoiuteenuse osutaja otsustada, kui palju te neile maksate.
Tunnihinnad võivad erineda sõltuvalt teie laste arvust, nõutavatest tööülesannetest, lapsehoidja tüübist ja lapsehoidja töökoha asukohast.

Mõnes jurisdiktsioonis on lepingu sõlmimine juriidiliselt kohustuslik. Seetõttu ja selleks, et lapsehoidmise kogemus oleks mõlemale poolele sujuvam, soovitame täita ja läbida meie vastuvõtuankeet.

Lugege vastuvõtuvormi

Kui teil oli Babysitsi kaudu lapsehoidjaga negatiivne kogemus, võite jätta arvustuse ja/või kasutaja blokeerida.

Igal juhul palume lapsehoidjast teavitada meie tugimeeskonda nende profiililehe kaudu. Seejärel teavitatakse lapsehoidjaid nendest teadetest ja nad võtavad kõik vajalikud meetmed.
Võtke ühendust klienditeenindusega

Saadame neile regulaarselt meeldetuletusmärguandeid ja e-kirju ning peidame oma otsingulehel passiivsed profiilid. Siiski on ka mõned sammud, mida saate teha:
* Nende profiilidel näete nende viimast tegevust ja keskmist reageerimisaega. Soovitame võtta ühendust hiljuti tegutsenud lastehoiuteenuse osutajatega, et suurendada vastuste saamise võimalust.
* Lapsehoidjad ei pruugi olla teie esimest sõnumit näinud ega lugenud. Sel juhul võib olla kasulik nendega uuesti ühendust võtta.
* Viimane nipp on olla ise aktiivne. Kui lapsehoidja näeb, et te pole mõnda aega aktiivne olnud või et te ei vasta oma sõnumitele, võib ta järeldada, et te ei otsi enam lapsehoidjat ja on tõenäoline, et nad ei võta teiega ühendust.

Vanemad saavad taotleda oma Premium-tellimuse täielikku tagasimakset* 14 päeva jooksul pärast ostmist. Pärast 14 päeva möödumist ei saa me kahjuks tagasimakseid teha.

  • See kehtib ainult otse Babysitsilt ostetud Premium-tellimuste kohta. Maksed kolmandate isikute, näiteks Apple'i kaudu, on välistatud.
    Tagasimakse taotlemiseks võtke ühendust klienditeenindusega.

Oma konto tasulisel lehel võite näha nuppu "värskenda makseviisi". Kui jah, võite oma makseviisi värskendamiseks klõpsata sellel nupul.

Kui te seda nuppu ei näe, ei ole praegu võimalik oma Premium-tellimuse pangakonto andmeid värskendada. Kui soovite oma pangakonto andmeid värskendada, võtke meiega sel juhul ühendust.

Premium-leht
Võtke ühendust klienditeenindusega