Abi - Lastehoiuteenuse pakkujatele

Milline on lapsehoidjaks registreerumise vanuse alammäär?
Lapsehoidja peab olema vähemalt 14-aastane. Seetõttu kehtib Babysits kogukonnas miinimumvanuse nõue - 14 aastat vana. Kui olete alla 18-aastane, peate küsima luba oma vanematelt.
Kuidas tõsta oma profiili nähtavust ja saavutada kõrgemat otsingupositsiooni?
Kui teie profiil kuvatakse otsingutulemite ülaosas, leiavad vanemad teie profiili hõlpsamini. Otsingu paremusjärjestuse suurendamiseks võite teha kahte asja: 1. Koguge embleeme. 2. Kasutage Babysits platvormi ja käige oma profiilil regulaarselt. Embleemisüsteemi eesmärk on meie kogukonna edendamine läbi motiveeritud liikmete, eelistades kõrgeima kvaliteediga ja kõige rohkem tõendatud/kontrollitud profiile.
Kuidas lapsevanematega ühendust võtta?
Kui soovite kandideerida lapsehoidjatöödele, mis on postitatud veebis saidil Babysits, saate vanematega ühendust võtta, minnes nende profiilile ja klõpsates nuppu „Võtke ühendust”. Pidage meeles, et lapsevanemaga kontakteerumiseks peab teil olema aktiivne profiil.
Kuidas lapsevanemad minuga ühendust võtavad?
Kui teil on aktiivne profiil, saavad lapsevanemad teiega ühendust võtta, saates teile sõnumi meie sõnumsidesüsteemi kaudu. Anname teile teada, kui olete uue teate saanud. Võite otse vastamiseks minna oma postkasti Babysits keskkonnas.
Kuidas tunnitasu määrata?
Lapsehoidjad määravad ise oma lapsehoidmise tunnitasu, lähtudes oma kvalifikatsioonist, oskustest ja kogemusest. Saate oma profiilil näidata keskmist lapsehoidmise tunnitasu ühe lapse kohta. Siit saate näha ka keskmist hinda, mida teised lapsehoidjad on küsinud, et saada aimu sellest, mida on tavaline küsida.
Tunnitasu määr peaks varieeruma sõltuvalt laste arvust keda hoiate, tööülesannetest ja lapsehoidjatöö asukohast. Seega on teie ülesandeks lapsevanemaga tunnitasu üle arutada.
Kuidas ma töö eest palka saan?
Makse kokkuleppe sõlmite otse lapsevanemaga. Babysits ei võta vahendustasusid ja kogu teenitud tulu jääb lapsehoidjale.
Mida teha, kui mul on Babysits keskkonnast lapsevanemaga negatiivsed kogemused?
Võib juhtuda, et teil on lapsevanemaga negatiivne kogemus. Meil on sellest kahju kuulda. Kui olete lapsevanemaga ühendust võtnud Babysits sõnumside-süsteemi kaudu, võite jätta selle lapsevanema kohta negatiivse hinnangu. Igal juhul palume teil teatada antud lapsevanemast klienditeenindusele lapsevanema profiili lehekülje kaudu. Seejärel teavitatakse Babysits tiimi ja nad saavad kasutusele võtta vajalikud meetmed.
Miks lapsevanem ei vasta minu sõnumile? Kuidas panna nad reageerima?
Kahjuks ei pruugi kõik vanemad alati sõnumitele vastata. See oleneb kasutajast. Ei teie ega meie ei saa kuidagi sundida neid teie teatele vastama. Enne sõnumite saatmist näete, kui kaua võtab antud lapsevanemal keskmiselt aega oma profiililehel olevatele teadetele vastamiseks (kui andmed on nähtavad).